سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس عروس در باغ

عکس عروس در باغ در شکلها و فرم های مختلفی عکاسی می شود که در آن عکاسی به ژست گرفتن های متنوع در باغ گفته می شود. باغها در آتلیه باغ دارای منظره های طبیعی زیادی هستند که در تنوع دادن به این نوع عکسها کمک شایانی می کنند در این قسمت شمارا با این ژستها و فرم ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

نمونه کار عکس عروس در آتلیه باغ

عکس عروس در باغ

یکی از مهیج ترین قسمت های فیلمبرداری عروس و داماد ، مربوط به عکس های آتلیه باغی می باشد که اگر به خوبی انجام شود توسط فیلمبردار در قسمت های مختلف فیلم عروس مونتاژ و استفاده خواهد شد .

آتلیه باغ عروس داماد ، معمولا فضای سر سبز و رمانتیکی است که در فیلمبرداری از لوکیشن های متنوعی برخوردار می باشد که در میکس و مونتاژ نهایی فیلم عروسی نقش کاربردی دارد .

تصاویر و عکس عروس  در باغ یکی از مهمترین چالش های روبروی یک عکاس و فیلمبرداری عروسی است که معمولا این عکسهای و فیلمها در روز روشن گرفته می شود و تنظیم بودن دوربین در جهت نور مناسب و مهارت عکاس عروس می تواند تصاویری جذاب را خلق کند .

نکته مهمی که در نمونه کار عکس عروس در آتلیه باغ مطرح می شود که برای فیمبردار و عروس و داماد نقش مهمی را بازی می کند مسئله تایمینگ یا همان زمان این امر است.

عکس عروس در آتلیه باغ

عکس عروس در آتلیه باغ

عکس عروس در آتلیه باغ و چالشها

معمولا عکاسی و فیلمبرداری آتلیه باغ تالار در روزی عروسی و ساعتهایی قبل ازشروع عروسی اتفاق می افتد که اگر این آتلیه تالار باغ ، از مکان عروسی دور باشد چالش مهم و استرس زایی برای فیلمبردار و عروس داماد تلقی می شود . البته با توجه به اینکه عروسی روز پرتحرکی برای عروس و داماد هست بالطبع عکاسی در آتلیه باغ برایشان خستگی به همراه خواهد داشت .برای همین به عروس دامادها پیشنهاد می شود که حتما چند روز قبل از موعد عروسی ، اقدام به گرفتن عکس عروس در آتلیه باغ داشته باشند که از این استرس ها بدور باشند .

باید ها عکس عروس در عکاسی و فیلمبرداری عروس

اگر از لحاظ هزینه عکاسی و فیلمبرداری عروس مشکلی ندارید حتما عکاسی و فیلمبردای در باغ آتلیه را در چند روز قبل انجام دهید تا دچار مسایلی که در بالا ذکر کردم نشوید.

همیشه بعنوان یک عروس لبخند در لبهایتان جاری باشد تا عکسهایتان همیشه جذاب و پرانرژی شود.

از ایجاد استرس و … به داماد پرهیز کنید و سعی کنید طبق برنامه ریزی قبلی پیش بروید و اگر زمانی را از دست دادید نگران نباشید . امروز بهتر روز زندگی شماست پس آنرا با آرامش طی کنید.

در انتخاب آرایشگاه عروس خود دقت کنید که زمان شما را طبق برنامه انجام دهد و معطلتان نکند.

 

نمونه کار های عکس عروس در آتلیه عروس رویای طلایی GoldenDream

آتلیه عروس رویای طلایی با 20 سال تجربه مفید در زمینه عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای عروس داماد ، امیدوار است بتواند شیرینی پیوندتان را با عکاسی مدرن و پیشرفته به خوبی به ثبت برساند تا شیرینی لحظه هایتان با دیدن این تصاویر و فیلمها در آینده برایتان ماندگارتر و جادوانه تر شود .

 

عکس عروس در آتلیه باغ فرم یک

عکس عروس در باغ

عکس عروس در باغ

در این نوع فرم و مدل عکاسی می توان از فضاهای طبیعی که بصورت مرکز تکرار می شوند بعنوان یک بکگراند طبیعی به عکس داد و با حرکات طبیعی و مفهومی اعضای بدن عروس به عکس جلوه بصری زیبایی داد.

عکس عروس در باغ

عکس عروس در باغ

این هم یک نمونه دیگه از بکگراندهای تکرار شونده که در ایم فرم از عکاسی عکس عروس در باغ مشاهده می کنید.

 

عکس عروس در آتلیه باغ فرم دوم

عکس عروس در باغ

عکس عروس در آتلیه باغ

 

یکی دیگر از فرم های و فریم های زیبای عکاسی در آتلیه باغ ، استفاده بهینه از علایم و نشانه های طبیعی است . در عکسی که مشاهده می کنید می توان از این نشان های طبیعی و طبیعت به فرور دید.  غروب آفتاب و تلولو نورش در بستر دریا ، این عکس را نمادین کرده است . البته شاید بهتر بود در این عکس زاویه چرخشی ایجاد می شد تا یک ستون به این درشتی دیده نشود و روی عروس داماد فوکوس بیشتری می شد. در اصول عکاسی بهتر است که منبع اصلی عکاسی ، در مرکز عکس قرار گیرد . اما در عکاسی هنری و مفهمومی با زاویه ها بسیار زیاد بازی می شود ته بهترین عکس گرفته شود.